UITA - TE.........................! ! !


UITA - TE....  PE TINE!
UITA - TE...  PE BLOG!

PRIETENII BLOGULUI

duminică, 8 octombrie 2017

ANUNACU


ANUNACU


Cartea „ANUNACU” se află în librăriile Cărtureşti şi se poate comanda online aici: http://carturesti.ro/carte/anunacu-1989884?p=1 Tiraj limitat.


ANUNACU în standul de noutăţi de la Cărtureşti,

De la bunul meu prieten virtual, Daniel Baibarac, citire:

"Cartea e belea! Am citit primele pagini cu nesaţ pe drumul de la Cărtureşti la maşină şi vă garantez că are o energie karmikă subtilă deosebită, întrucât nu m-am ales cu nicio fractură, nici măcar cu o zgârietură - doar cu o "burtă de râs" şi câteva priviri pe furiş (insoţite probabil de cruci cu limba-n ceru' gurii) de la trecători -."

De la bunul meu prieten virtual, poetul Nicolae Sărăţean, citire:

"Dragi prieteni, 
"Vă recomand cu căldură această carte în care vom redescoperi esenţa satirică şi umoristică ce zace în noi toţi deopotrivă şi în care cu siguranţă veţi descoperi, între frumoasele ei coperţi, sufletul şugubăţ al autorului ce vă va dărui clipe de umor sănătos, extras dintr-o realitate ce mereu se găseşte dinaintea ochilor noştri şi mereu ne arată cu degetul, măştile ignoranţei şi prostiei umane. Ni se revelează "mintea cea de pe urmă" sau scărpinatul în creştet al unei întregi societăţi ce pur şi simplu a luat-o razna de pe urma atâtor doctrine, dogme, religii, crezuri şi fantezii spirituale ce din păcate înrobesc o mulţime de suflete ce-şi trăiesc viaţa sub povara apăsătoare a acestora."


De la buna mea prietenă virtuală, Mikaela Botan, citire:    

"Dacă nu ar fi existat Dan Ioanițescu, atunci musai era nevoie să-l fi inventat careva, dar spre bafta noastră el există și scrie, scrie al naibii de bine. Pur și simplu trebuie să fii pregătit pentru a-ți dușa neuronii, cu rece, cu fierbinte, cu spumă și multă aventură imaginativă. Nu e de ratat cartea "Anunacu", e pur și simplu o investiție pentru zilele gri pentru a le colora cu ea în curcubeu și pentru a zâmbi instant la peripețiile "Anunacului"! E o carte care te va face să uiți de toate problemele, e terapie de înveselire pentru oricine vârstă, nu e de ratat!"       

De la bunul meu prieten, scriitorul şi poetul Dan Iancu, citire:     

"De foarte mult timp nu am avut ocazia de a savura un text atât de spumos, care să transforme o comunitate mică şi virtuală într-o oglindă vie a unei societăţi româneşti de început de mileniu cu toate tarele ei. Pentru cititorul de român în care situaţiile devin abracadabrante, unde personajele sunt scoase dintr-o tipologie pe care o-ntâlnim la tot pasul, unde limbajul este colorat fără vulgarităţi inutile, unde o seamă de informaţii pseudo-ştiinţifice au devenit din cauza unei mass-medii mereu grăbită, dar prost informată, un soi de panaceum şi unde „minunile” se-ntâmplă la tot pasul, „Cartea Astralopitecului” va fi o referinţă în literatura vremii.Autorul, Dan Ioaniţescu, pe care-l cunoaştem din cartierul Floreasca al Bucureştilor deceniului şapte al secolului trecut, este unul dintre rarii oameni dotaţi cu un simţ al umorului optimist, fără răutăţi sau sarcasme, un excelent desenator (a se vedea coperta unu!), un om umblat prin lume şi care a dospit această serie de romane funambuleşti din discuţiile cu oamenii, mai ales pe Facebook. Acolo a prins viaţă personajul principal, Astralopitecul, şi tot acolo s-a întrupat din râs, nu din jale, această lume aiurită. Lucrând la carte noi, cei de la editură, a trebuit să reluăm lectura pentru că textul este captivant, te prinde şi în loc să-ţi faci treaba te trezeşti hohotind. Lectură plăcută!"


Editura Agol.

8 comentarii:

  1. Felicitari, Dane! Ma bucur pentru cartea ta ca atare si pentru ilustrarea celuilalt mare talent al tau, acela de desenator! Atat eu cat si Carmen ne aflam in exil, dar i-am scris lui Mos Craciun si cartea va fi cu asiguranta asternuta sub bradul de Craciun. Felcitarile acum, lectura, masa si dansul, dupa! Petru

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    Mulţumesc frumos pentru felicitări, bunule Petru! Aştept cu nerăbdare să te felicit şi eu, pentru cartea pe care îţi doresc din toată inima să o publici! Sigur, eu fiind vezi bine, Dumnezeu, iar tu având un nume biblic celebru, lumea s-ar aştepta la o evanghelie. Eu sunt însă convins că nu va fi aşa.
    Vă îmbrăţişez pe amândoi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te salut și te îmbrățișez cu felicitările mele pentru ANUNACU. Mi-a adus-o Fane-Curieru mai ieri. L-am aruncat de nu s-a văzut pe Wilbur Smith cu saga lui cu tot și cu o nerăbdare moștenită de pe Valea Trotușului am început să-l devorez pe Anunac. Un stil cu totul aparte, un umor sănătos și nealterat de aglomerația și aerul politizat la maxim al capitalei noastre mult iubite, răzbate din primele șapte zeci de pagini- câte am parcurs până acum - un aer de liber cugetător optimist și vesel căruia i se hârlă-n dârlă de tot ce-l înconjoară fără însă a ofensa pe cineva, cumva , cândva. Ți-am redescoperit toleranța cu care ne-ai obișnuit pe FB și... nu mai spun nimic că... cine vorbește mult spune și prostii. Iar eu... excelez în asta. Când termin să-l decelez pe Anunac îți mai dau un semn de viață. Până atunci ia și de la mine toate gândurile bune și multe felicitări pentru frumusețea și originalitatea construcției tale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Radule, dincolo de faptul că eşti un prieten minunat, te mai numeri şi printre puţinii cititori pe care îi are şi îi va avea această carte. Că vezi, eu acolo iau în balon fix ideile celor cărora le este adresată cartea: visătorii de cai verzi şi puşcacii în lună. Iar potenţialii cititori, publicul meu ţintă, nu se vor înghesui să o citească, că nimeni nu vrea să devină masochist pe banii lui şi mai mult, nimănui nu-i place să fie scuturat de umăr, în timp ce doarme. Nici măcar mie!
      :D

      Ștergere
    2. Te temi ca esti prea subtil si nu va intelege nimeni ce ai scris? Iti dau o veste proasta: taranii au inteles de mult timp ce spoiala academica si spirituala se face in Romania. O batrana zicea cu naduf si umor, vazand cum dantzuiesc boierii: " Saracie cu ciucuri". Ciucurii ne lipsesc ca in rest avem di tati. Gratie masoneriei avem si ciucurasi. Ma tot leg de masonerie pentru ca am vazut pe net lista cu cele n loje. M-am crucit! Ne-au ocupat romanii! Si cand te gandesti ca unii se temeau de refugiati. Se inarmasera pana in dinti de teama ca le ucid copiii si le violeaza femeile. Si am mai aflat ceva: si curentul roz bombon new age tot masonii l-au importat. Si am mai aflat si ca preotii din varful ierarhiei bisericoase sunt oleaca masoni. Ma distreaza Dan Puric cum jeleste ca popooorul roman nu mai are nimic. Ocuuuulta l-a transformat in colonie de sclavi. Zice ca mai avem de aparat doar biserica ortodoxa. Adica noi nu contam. Zidurile trebuie aparate. Si dogma. Si ritualurile. Copiii pot sa crape. Si animalele. Si padurile . Murdar rau curatul masonic. E cu fariseism si polei crestinesc.

      Ștergere
  4. Felicitari...Dar oare numai pentru atata ai organizat circul in zona ta informationala? Carti au fost si vor mai fi inca...Perioade de gratie sunt rare. Chiar a fost o perioada de gratie. Stiu ca tu nu crezi in ce cred eu. Nu sunt exaltata si nici nu proiectez cai verzi pe pereti. Tot ce fac eu are logica: este evident ca un popor jefuit permanent nu va investi niciodata bani suficienti in educatie. Este evident ca va deveni un popor de oi usor de manipulat si spalat pe creier. Este evident ca va alerga dupa droguri pe la diversi maestrii si guru.Evident ca frustrarile vor da nastere unor curente ultranationaliste. Este evident ca va degenera treptat pentru ca acele cai spirituale sunt mincinoase. Asa ca...Dane si ciudatii masoni ce ingurgitati informatie tot timpul, hranindu-va trufia mintii, sunteti vinovati daca acest popor degenereaza. Ati tacut si ati hahait cinic atunci cand au fost furati banii cuveniti romanilor. Ehei...ce sistem educational am fi avut daca am fi fost "pastoriti" de oameni ca Solomon Marcus sau Florin Colceag...Tinerii nu ar fi cazut niciodata in panza de paianjen reiki sau yoga. Nu ca n-ar fi si acestea cai spirituale. Sunt, dar nu daca te inchini la guru ca la cocosul universal. Inca o data, felicitari. Sunt convinsa ca e buna cartea. N-am s-o cumpar nu pentru ca mi-ar fi teama ca ma recunosc in vreun fragment de oglinda. N-o cumpar pentru ca nu vreau sa-ti dau bani. Prefer sa-i impart cu prietenii mei,animalele. Sunt cei mai buni Prieteni si Maestri. Dar nu pentru orbi...Pentru orbi exista alte "investitii". Bunaoara o casa cu multe etaje. Un sistem solid de supraveghere ca sa nu fiu furat. Doctori multi care sa ma vindece de stres. Cavou supraetajat in care vreun Tiriac ii va ranji unui alt miliardar ca l-a depasit...etc. Multe investitii se pot face in fericiri ridicole. Sunt trista dar nu ma mai supar pentru ca mi-ai distrus munca. Vorbim limbi diferite. Probabil n-ai inteles nimic. Esti inchis intre zidure propriei minti. Ca un detinut in arest in inchisoarea construita cu propriile maini. Arest fericit! 😀

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.humanitas.ro/humanitas/domnia-cantitatii-si-semnele-vremurilor-0

    RăspundețiȘtergere
  6. My name is Lilian N.This is a very joyful day of my life because of the help Dr.saguru has rendered to me by helping me get my ex-husband back with his magic and love spell. I was married for 6 years and it was so terrible because my husband was really cheating on me and was seeking a divorce but when I came across Dr.saguru email on the internet on how he has helped so many people to get their ex back and help to fix the relationship. and make people be happy in their relationship. I explained my situation to him and then seek his help but to my surprise, he told me that he will help me with my case and here I am now celebrating because my Husband has change totally for good. He always wants to be by me and can not do anything g without my present. I am really enjoying my marriage, what a great celebration. I will keep on testifying on the internet because Dr.saguru is truly a real spell caster. DO YOU NEED HELP THEN CONTACT DOCTOR SAGURU NOW VIA EMAIL:drsagurusolutions@gmail.com or WhatsApp +2349037545183 He is the only answer to your problem and make you feel happy in your relationship.and his also perfect in 1 LOVE SPELL 2 WIN EX BACK 3 FRUIT OF THE WOMB 4 PROMOTION SPELL 5 PROTECTION SPELL 6 BUSINESS SPELL 7 GOOD JOB SPELL 8 LOTTERY SPELL AND COURT CASE SPELL.

    RăspundețiȘtergere

parerea mea