UITA - TE.........................! ! !


UITA - TE....  PE TINE!
UITA - TE...  PE BLOG!

PRIETENII BLOGULUI

miercuri, 14 aprilie 2010

ASTA MI-E CRUCEA !


ASTA MI-E CRUCEA !

Cand veti auzi pe cineva jurandu-se pe cruce, ganditi-va de doua ori inainte sa-l credeti!  Ganditi-va la ce cruce se inchina, din ce este facuta, daca este vorba despre "crucea de fier" sau "crucea de piatra", ce culoare are daca este "crucea rosie", "cucea alb-galbena", crucea neagra, daca o are la gat, in inima, tatuata sau in sange, daca este pozitionata normal sau inversata, daca este hindusa, nazista, egipteana, celta, templiera, malteza, rozicruciana, daca este crucea lui sau "crucea mamii lui!"  Daca nu te dumiresti, intreaba-l. Si daca nu te intereseaza, pune-i cruce! 
Daca frangem  bratele crucii ajungem la zvastica iar de le curbam obtinem simbolul secerei si al ciocanului pe care l-am purtat cu man(dr)ie proletara. :)  Si-apoi daca le indreptam la loc, dupa 50 de ani, cazul nostru, ajungem de unde am plecat: sa ne purtam crucea. Daca intoarcem crucea obtinem simbolul pacii. 
Pax vobiscum!

11 comentarii:

  1. Excelent!
    M-am crucit când am citit!
    :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    Bun regasit!
    sa ma crucesc si eu?!
    :)))
    Frumoasa "sinteza".
    mi-ar fi placut sa regasesc si elementul mana.
    De ce cu dreapta, sau de ce cu stanga???

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta după ce, fireşte, mi s-au încrucişat ochii cand am văzut câte sensuri şi conexiuni ai descoperit la simbolul cu pricina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna dimineata fratii mei de cruce! :))

    Si eu mi-am facut cruce cu amandoua mainile cand am descoperit-o pe-aia cu simbolul pacii. Pe-aia cu comunismul am descoperit-o in timp ce-i scriam lui Andrei de dimineata despre porumbelul pacii si despre celalalt, Duhul Sfant. O paralela chiar merita incercata si acolo pentru ca este limpede ca este un simbol calchiat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Simbolul pacii... Din intamplare se numeste... Flower of Power! Ca bine ai zis! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sorine,

    Te-am citat pe 100Ro ! :) la postarea "simboluri perverse"

    RăspundețiȘtergere
  7. Inseamna c-am zis-o bine si eu! :))
    Multam!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici o cruce.O dizolvam iubind,traind si bucurindu ne.Iar cei pentru care inca mai au cruci in minte sau in suflet,nu pot decit sa le urez insanatosire grabnica.

    RăspundețiȘtergere
  9. Adi,
    Cred ca este cea mai buna solutie. Din pacate daca nu cadem cu avionul sau nu ne scufundam cu titanicul sau nu ne incineram.... ne "trezim" cu o cruce la cap post mortem! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-a placut pledoaria ta.Chiar asa, cine stie la ce gandesc cei ce jura pe cruce, asta in cazul in care gandesc...
    O seara buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bine ai venit Maria,

    O seara buna si tie.

    RăspundețiȘtergere

parerea mea