UITA - TE.........................! ! !


UITA - TE....  PE TINE!
UITA - TE...  PE BLOG!

PRIETENII BLOGULUI

duminică, 28 martie 2010

AREULUI

Se poate investi o grămadă de inteligenţă în prostie, atunci când există o adâncă nevoie de iluzie.
Saul Bellow


Daca stau langa o balta si ma incapatanez sa cred ca sunt la malul marii, apai nu e vina baltii ca nu reuseste sa-mi miroasa a nisip!
Ioana Dumitrascu

Noi, oamenii, am inventat valori care nu au nicio treaba cu universul in care traim, insa UNIVERSULUI nu-i pasa!
anonimul pamantean

Eu de o viata ma rog sa-mi creasca aripi si abia daca am reusit sa fac sa-mi creasca parul pe spate.
Sorin di Rokko

2 comentarii:

  1. cu voia domniei tale as dori sa preiau citatul lui Saul Bellow,intr-o insemnare in care sa-mi scriu si eu despre cata prostie poate sa ma domine cand,lasa ca de nevoia de iluzie nu cred ca scapa nimeni,dar cand si o cauti cu lumanarea,si cand cineva iti mai face si jocul..oho..asta da,prostie..pe care mi-o recunosc!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)

    Bun regasit, Bunule!
    Multam frumos pentru clip. Iubesc personajul. Iubesc povestea.
    :)
    Nevoia de iluzie intotdeauna a fost speculata, avand rezultate spectaculoase. Si in trecut si in prezent. In viitor va fi speculata si mai abitir, avand in vedere mijloacele complexe, contextul si "gradul de spiritualitate" atins de catre omenire.
    :)))

    RăspundețiȘtergere

parerea mea