UITA - TE.........................! ! !


UITA - TE....  PE TINE!
UITA - TE...  PE BLOG!

PRIETENII BLOGULUI

miercuri, 25 martie 2009

L'OMBELICO DEL MONDO 2O12

Care dintre toate popoarele lumii credeti voi ca este cel mai indreptatit sa sara in a in a cincea dimensiune, cand o fi sa fie dac-o fi sa fie prapadul lumii in 2012, desi n-ash prea-sh credesh? :-)
Ia ghiciti!
Doar noi, elevatii de romani vezi bine, care ca mai toate popoarele sarantoace, noi suntem adevaratul buric al pamantului, cacare daca nu eram noi, praful si pulberea se alegea de toate civilizatiile terestre pe care le-am invatat toate cate le stiau a face, pentru ca noi i-am invatat pe atlanti si pe extraterestrii cum sa-i invete pe egipteni sa construiasca piramidele si Sfinxul, noi care cu tablitele noastre scrijelite indescifrabil de la Tartaria, nume consacrat de altfel, cu trimitere clara la stramosii nostri dacotatari, dar si cu cele contrafacute de la Sinaia, i-am invatat pe toti sa scrie, noi care aici de doua mii de ani am creat civilizatia sumeriana inca de acu' sapte mii de ani , noi getotracodaci si lemurieni, care am latinizat toata Europa, noi dacii, fara legatura lingvistica cu noi tracii, noi care stam pe centrul centrului energetic al planetei, care de fapt el este chiar centrul buricului universului, pentru ca numa' la noi Babele se oua si numa' noi il avem pe Caragiale, carele si acum se rade din mormant la noi, de ne face si pe noi sa ne pisam pe noi insine si unii pre altii de ras, de cat de inteligenti suntem si vom fi, mamaaaaa....!!!! ca romanii e cei mai destepti oameni din Europa si chiar din lume! Da, da, numa' noua ni se cuvine sa scapam primii de sub controlul extraterestrilor reptiloizi, 'le muma'n cur de tirani sanguinari!, care ne conduc de cand e lumea lumeeee...soo-oro lumeeee....!!! si ne vom ridica de pe muntii Kogaion sau Omu sau Venus sau Gaina , ce importanta credeti ca mai are, tot muntele e sfant prin partile-astea, nu misca nici unu! si toti ca unu' cantand in cor, ca la Cantarea Romaniei ,,desh-teaaaaa-pta-te daco-romaa-aaa-ne din sooooom-nul cel-de moaaa-aaaa-ar-teee...! :-)
Dar sa nu credeti cumva ca orisicare romanas are voie in a cincea dimensiune, ci numai aceia care sunt traci de getodaci pursange si saraci...

19 comentarii:

  1. Buna!
    Imi plac foarte mult desenele tale, Dan Ioanitescu! Nu cred ca blogurile mele ar avea multa importanta pentru tine, dar ma gandeam ca mi-ar fi placut sa fie decorate cu desenele tale... Muncesc din greu si la un site pe care visam acum sa il vad decorat din cand in cand cu desenele tale...
    Eeei... visul unei babe-n primavara... (!!! :) )

    RăspundețiȘtergere
  2. Si acum, pentru ca mi-a trecut acordarea cu revolta ta privind ombelicarea romanului (eu ma mai necajesc uneori si de ...ombelicarea peruanilor, celtilor, tibetanilor, evreilor - vorband nicidecum de totalitatea popoarelor in sine, ci doar de exaltatii neamurilor lor); ma gandesc sa fiu si eu foarte explicita in prezentarile mele, in care eu spun de multe ori ca dacii erau.. - la fel ca si multi altii, ca dacii faceau.. - la fel ca si multi altii, etc.
    Dar chiar trebuie accentuat acest lucru.
    Am avut multe probleme de-a lungul timpului daca am sustinut ca nu suntem nici noi, si nici nimeni Buricul Pamantului, mai ales ca, participand la evenimentele legate anual de Congresul de dacologie, nu sunt nici pe departe de acord cu dl. Napoleon Savescu, care ... cam asa sustine... nu mi-am pus pe bloguri link catre www.dacia org.ro si nici nu prea imi vine s-o fac, cu tot respectul care il datorez fiecarui om in parte... Si nici altele de acelasi fel.. Am fost acuzata de... celtism, pentru ca am sustinut ca Zalmoxis era universalizat, lucrand pentru intreaga omenire, chiar daca resedinta momentana era in Cuibul Muntilor (Carpati numiti mai tarziu)... Si multe altele.
    Dar am invatat sa imi retin si teama de denigrare, si revolta de om echilibrat in cercetare, si teama de a nu crea monstri prin cele prezentate (cativa i-am si creat.. sau poate erau in samanta si eu le-am turnat de toate la radacina, de au crescut intr-o zi cat altii in sapte ani!!)
    Asa ca te-am inteles, chiar daca exprima... scuze, esti la tine acasa si te inteleg, serios!!
    Imi aduc aminte vag ca am mai ajuns pe aici, cu ceva timp in urma, prin dna Mihaela pe care am remarcat-o de la un prieten la altul de blogareala, chiar daca timp nu am, nici de viata, nici de flecareala.. Acum am ajuns prin Ioana's_blog... pe al carei blog am intrat aseara prima oara...
    Gata, plec si eu la serviciu. Iarta-mi te rog indrazneala de a fi scris prea mult fara acordul tau.. sunt cam vorbareata din fire si scrisul muuuult ma arunca-n fericire... Si de fericire nu ne saturam niciodata!!!
    Cu drag, Cristiana

    RăspundețiȘtergere
  3. Un taciune si-un carbune..
    Spune Cristina, spune...!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iertare, rectific,Cristiana, te-am botezat.
    De cate kg. sa fie mielu'?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos ai spus... Uite cum sună...
    Un tăciune ş-un cărbune
    Spune, Cristiană, spune...

    Găseşte tu cuvinte înmoşite
    din depărtări de veacuri nestrâmbate..
    cu miei de cântec subţirel şi mic
    să se înnoade-n clipe înălţate
    să se aşeze-n obosiri sfios, cuminte... lin..

    RăspundețiȘtergere
  6. Aaaam uitat sa ti spun ca acum sunt vegetariana, dar daca dai un mieluţ mic, in mai se face numai bun sa ma joc cu el pe pajistile de la munte!!Pe urma il dau la unul dintre ciobanii din drumurile mele de pe culmi!!
    Fain, asa-i??!!

    RăspundețiȘtergere
  7. LOL Danule.
    Te-au napadit "pupacelile" celor cazuti pe spate :)))
    Sa vedem cum face fata "maretia-ti" la asta.
    Ai grija cum te-nclini, cum iti legi sireturile si cum te lasi periat.

    Hai, ca nu mai sunt rautate, las' lumea sa se bucure de tine, ce ne-am face fara aplauze :)))

    Ne mai citim Danule, sa ai o zi simpatica.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mihaela, oricum Dan ne priveste de la inaltimea lui trupeasca... iar eu am cazut pe spate doar de Buna Ziua acum... caci sunt de vreo 35 de ani cazuta pe spate de existenta lui, fara ca el s-o fi stiut vreodata!! Si drept sa spun nu mi-a fost si nu imi este niciodata rusine sa admir si sa valorizez oamenii chiar daca ei nu baga de seama la prima mana...
    Poate am imbatranit si nu vreau sa mor pana cand toti cei pe care ii admit sincer si dezinteresat s-o stie... Pentru ca merita...
    Si chiar voiam sa imi exprim admiratia pentru felul in care scrii, caci te cunosc de ceva timp si mi-a placut felul in care scrii... Da da... chiar am cazut pe spate, si am oferit si altora linkul... si am s-o fac in continuare, si am sa pun cu placere si incredere linkul blogului tau - pe blogul meu.. Stii, imi place sa va citesc (am mai muti artisti ai cuvantului...) cand sunt obosita si o fac cu voce soptita ca sa imi ajunga la inima mea ce sta sa stea de prea multe ori...
    Nu stiu cat mai am de trait, dar cat voi trai ma voi extazia de frumos si bun... De voi, de mine... de tot.. de toti...

    RăspundețiȘtergere
  9. Cristiana, am intrat pe blogul tau, doar pe unul deocamdata, te-am vazut, te-am citit si te asigur ca inca mai am desenele tale, pe care mi le-ai daruit.
    Stiu exact si cand si unde am facut cunostinta - la petrecerea data de Adrian Stanisor in Colentina intr-o primavara de acum 30 de ani?, unde erau si Mihaela si Mircea Hranovschi. Am vazut ca ai o fata. Frumoasa , sa-ti traiasca! Sau doua?
    Sa nu crezi tot ce scriu pe blog. :-). Tu esti foarte serioasa in demersul tau iar eu foarte neserios, dar asta nu inseamna ca acest lucru ma caracterizeaza. Mihaela stie. Saru'mana Miaya!

    RăspundețiȘtergere
  10. Aoleu!!
    M-ai prins !!!
    Adica... m-am lasat prinsa... sa nu zica nime' că găina-i proastă!!!
    Dănuţ, nu vreau să deranjez pe nimeni, pe tine cu atat mai putin, dar m-am bucurat sincer că am nimerit pe aici!! Nu ştiam cum să fiu mai delicată, şi cum-necum, s-au aranjat toate frumos, chiar prin intermediul Mihaelei!! Aaa.. şi Ioanei, draga şi scumpa de ea!! Cărora le mulţumesc frumos!!
    Din nefericire pentru mine, nu am avut destin familial, fetele din fotografii sunt prietene de pe alte meleaguri.. Sunt o sumedenie de tineri in jurul meu, haioşi, frumosi, buni la suflet şi cu mintea foarte luminată!! Am stiut intotdeauna ca am un altfel de drum în viaţă si nu am incurcat pe nimeni in drumurile mele solitare. Sunt inconjurată de oameni multi si buni la suflet, doritori de cunoaştere multă, iar eu am fost ajutată de când mă ştiu să o caut şi s-o ofer altora, dupa puterile mele. Asa am ajuns să scriu mult, şi din greu, să fac blogurile acestea doar pentru că nu mai suportau cei din jurul meu să aştepte până ce pun în formă web materialul imens pe care îl am deja, şi nu sunt decât la începuturi... Mai mulţi preoţi luminaţi mi-au spus de mult cam ce am de făcut, dar eu nu am înţeles decât prin 1987.. Eeei! Poveste lungă.. Al'dat'!!!
    Multumesc pentru incurajare, contează enorm!! Şi, sincer, dacă consideram că lucrurile nu sunt chiar aşa cum trebuie cu tine - mă departam uşor de blog şi îmi vedeam de treburile mele... căci oricum am multe de făcut şi nu întotdeauna uşor de dus. De fapt, profilul de prezentare spune mai mult decât orice, cu cele care te intereseaza, acolo nu este glumă.. Si vizitarea Tibetului.. Nici aia nu e glumă. Iar umorul - fie el si negru uneori... nu e rău de loc. Aşa cred eu. Ce vor să creadă alţii - este dreptul lor.
    Astfel încât, cu învoirea ta, voi mai bântui din când în când pe aici, mai ales când sunt obosită de scris, de vis.. cand simt că am nevoia să revin cu picioarele pe pământ!! Să nu cumva să nu-ţi vezi de felul tău mai departe! Lasă-mă să admir spontaneitatea ta, in care se citeşte la tot rândul bunătatea sufletului unui om care nu numai la stat e mare.....
    Pot să folosesc uneori adresa ta de mail, pe care am găsit-o aici? Nu vreau să te sperii, nu obişnuiesc să umplu căsuţele poştale cu de toate pentru toţi, dar dacă am ceva fain - să-ţi trimit si ţie, mi-ar place să o fac dacă îmi permiţi.
    Aaaaa..m uitat de desene... Doamne!!! Da'nu se poate!!!! Da'nu seee poaaaaate!!! da'nu se poateeeeeeee!!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga Cristiana,

    Iti pot da cu ea mai mare placere desenele care iti vor placea dar daca cumva printre ele se afla si unele pe care i le-am dat deja Mihaelei pentru interesele ei, te rog s-o intrebi pe ea daca le poti posta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Hi! Hi! Hi! eu imi refeream strigătele de extaz la faptul că ai păstrat desenele mele... amintiri... aoleeeeuuu! iar mă apucă incântarea, frate!! dar oricum multumesc ca ti+ai amintit de visele mele din clipa in care am văzut desenele tale!! Oricum mai e până să pot realiza site ul; iar acum, pe blogul de călătorii spirituale aş pune ceva tematic... oricum nu vreau sa o deranjez pe Mihaela... vedem.. vedem...
    Până o să nasc site ul... hm... greu cu programul,cu download-atul, eu am fost pretenţioasă şi acum a trebuit să las clonţul mic, căci ce vreau eu nu se prea poate pe bani puţini, nici înţelegere nu prea este.. dar până la urmă o să iasă cum o fi şi în timp văd eu cum mă orientez... Acolo vad eu ceva frumos făcut de tine... multumescmultumescmultumesc!! (nu te supăra de multumiri, bucura te, încântă-te de ele!! de orice!!)
    Eeeee... parca cu alt suflet muncesc acum!! Gata, zbor la muncă, am un articol de făcut şi îl "muncesc" de o săptămână printre bucăţele de bilanţ, de inventariere anuală, de cratiţă şi aspirator... Viaţă trăită din plin, nu?!

    RăspundețiȘtergere
  13. Maiculita..... si eu care credeam ca-s mama logoreei!
    M-a intrecut Cristiana:)))
    Mnooo, sa le luam pe rand , vb ta Dane:
    citez: Mihaela, oricum Dan ne priveste de la inaltimea lui trupeasca...

    Deci: May I laugh?:)))))
    Cati metri ai Dane?
    Sa vad daca fac aponte pana la tine?:)))
    In stilul meu f caustic si "placubil" dupa o mega-criza-umana de colecist, continui:

    Sa admiram si sa valorizam oameni!!!!
    Domnita Crisitana, f idealista de altfel, valorizeaza talente, haruri pe limba multora, stau si ma gandesc: servitutea umano-telurica la cote maxime:
    ...tulei Doamne, ce-ai fost si ce-ai ajuns!
    Bucuria speciei noastre de a mosteni pamantul intru creatie si cand trece frumusetea prin om ajunge a fi valorizata si admirata.
    Bun, nimic contestabil, dar stau si ma intreb eu asa...ca deobicei: Cum ramane neamule cu valorificarea sinelui?
    Pe ala cui il lasam?

    Salivam dupa moastele fiecarui inzestrat, cauterizat de genialitate si unicitate zic unii... si cand ajungem la noi insine, s-a dus valorizarea ma-sii.
    Halal virtute!

    Iar o sa strambi din nas Danule la asa revolta si incrancenare, ai sa zici, dar ma crezi ca am ajuns la o calmitate indisolubila, vazand o inecaciune de materie creationista care perinda prin spatiul asta mititel al pamantului?
    Si in loc sa o lasam sa treaca si sa respire, o dulcegarim cu admiratie ca niste conchistadori ai unui dzeu nascut in noi toti si fereasca sfantu' daca mai valorizam ceva in noi atunci.

    Hai sa-ti dau un exemplu: Tu Dane, inzestrat cu talent, pe limba muritorilor... ce facem cu valoarea, ca uite "Domnite Cristiana" tot o sa apara, o sa aplaude, admire, valorizeze, ierarhizeze, compare, etc... ce facem cu valoarea?

    Cati al de "Salvadori" pe care l-ai trimis, au ajuns la cota sinelui?

    Uita-te la Rafaelo, Da Vinci si alti vizionari ai aceleiasi substante, fie ca vine pe panza, gama muzicala sau "arta scribere"...toti defuleaza atata incarcatura "mareata " in ei si ochiul place, vede, admira si pe urma: POK! SE OPRESTE TOTUL AICI!

    Domnita idealista Cristiana, o sa adauge:
    "Dar ne misca, ne face simtitori, ne scalda ochiul, ne deschide, ne incalzeste, ne infioara, etc etc etc....
    Bun!
    Daca aceste "informatii eterogene si totusi comune" exista si trec prin noi, de ce puska calului verde ne-am lauzit?

    Nu cumva din cauza acestor piedestale ridicate pe scena unor ovatii motilice?

    Eu zic ca da... Dane, pt ca daca ar fi miscat in noi, ne-ar fi diluat trufia, snobismul, infumurarea, galoanele si shoshonii, n-am mai fi disociat, augumentat, dizolvat, toate discrepantele, n-am mai fi criticat, diferentiat si triat aceste "talente" cum le ziceti voi in virtutea subiectivismului nativ, ci am fi lasat sa curga prin forma asta "sublima, magica, geniala, etc" - in altii si am fi deschis in om capacitatea lui maxima de a inalta in el, nu de a inalta pe altii!

    Dar bineinteles ai sa zici Dane:
    "M-am saturat de idioti, prosti, ingusti si fanfaroni!"
    De ce sa ne saturam de ei, Dane? Fara ei ai mai vedea magia celor care isi ascund idiotismul si prostia, in arta?
    Am vazut oameni talentati, cu har cum le zici tu, care odata dati la o parte din paleta lor magica erau : TABULA RASA, goi si meschini, handicapati de-a dreptul... si ma-ntreb, daca omul are acces la a da forma creand-o aparent, de ce pusca mea nu da forma constiintei ce o lasa vizibila?

    Ce ne deschide: arta de a fi Dzei? Sau: dzeul artei de a fi simpli?
    Raspunde-ti la asta...pt ca ne zace ochiu' de sute de ani si gura cascanda la artistii lumii, la harul popilor si copiilor cristalini si ne minunam ca furnica la vederea cainelui si cand ajungem la noi... cei care nu reflecta conduita constiintei in forme magice, suntem: V A R Z A !

    Ia magia, erudita, talentu, harul, creatia aparenta si ascunde-le si vezi ce mai ramane din om!

    Am inteles ca Domnita Cristiana e simtitoare si magulita de noi artistii sau de altii, dar de ea insasi este?
    Se place pe ea insasi? E plina cu ea insasi? Se iubeste in-deajuns sa poata da forma ei, lumii?
    Dar tu Dane?
    Pentru ca raman la parerea mea, (ai sa zici), ca: adevarata creatie a omului e insasi: A C C E P T A R E A a ceea ce suntem, nu a ceea ce ne uimeste ochiu'.

    Si deja am iz de Ioana in ceafa...vine romantioasa mea cu frumusetea din frunze si norisori pe ceruri... Nu zic nu, fantastic, mirobolant...dar pana cand omenirea asta nauca si oarba nu va intelege ca nu arta, nu creatia, nu defularea refularilor noastre ne face dzei, ci insasi simplitatea de a imbratisa omul in afara picturii, de a musca marul in afara poeziei, de a rapune demonii in afara unei piese de teatru si de a admira goliciunea in afara nudurilor pozabile, caci frumusetea nu ti-o da ochiul si nici insipiratia dinauntrul lui ci: iubirea!

    Pana n-o sa va iubiti fratii mei impresionati si lesinati de emotiuni vizibile, o sa va admirati arta si talentele demne de aplauze si licurici de anticamera si tot pe loc o sa zaceti intr-un resort ce va reprezinta fiinta.

    Si ca sa conchid: E frumoasa arta Dane, Cristiana si restu... este! nu zic nu!
    Dar faceti ceva prin ea, nu cu ea!

    Ca io-s mai cu Joitica lui Rebreanu, pup pamantu, gust tarana si visez omul nud care sa-l pot atinge realmente, nu pe o panza care n-o judeca vecinu' de la etajul 2... ca e mare rusine!

    Oi fi eu mai hormonala... cine stie, dar cand o sa ajungi Dane sa dai forma hormonului meu pe panza, si sa salte de-a dreptu in poezie si candoare, jur ca am sa-mi tin gura pana la sfarsitul zilelor!
    Sa vezi atunci minune!:)))))))

    Si ca sa-ti raspund: Nu dorm de 4 ani si ceva...acum le mai fur clipele "oachesilor" ce ma pandesc noaptea, dar la drept vorbind, o sa dorm in tarana cat sa mi-ajunga.
    O amarata de viata am, daca si pe aia o dorm, o sa fac io insami un desen numit: somnul!
    Ca sa inteleaga posteritatea ca n-am crapat, n-am slabit si ca pe crucea-mi va zace un epitaf de genu:
    Si cand am sa va dorm, feri-v-ar bantuiala-mi!

    Asa ca domnita draga romantica si idealista cu inima tresarinda si speranta inca, poate ajungi sa-i desenezi domnului nostru drag Dan, un desen in care sa-i asezi galoanele invers, sa-l protejeze la glezna:)))

    Poate il invata si arta simplitatea de a fi simplu, ca io una mereu am sa-l intep ca o rautate mica ce sunt... ca am pe cine si de ce!

    Respectele mele ca place ochiului tau blogul meu, draga Cristiana, dar nu e nimic al meu si nici al vostru, e doar o "amintire" a omului care se tot chinuie sa ne trezeasca!

    Cat despre basme... daca si eu mai scriu basme, apai sa vezi cand le-oi scrie: SF-uri gen: STAR WARS o sa fie mic copil.

    Dar o fi si asta optica neaosha...ca vb aia: ce-s io daca nu un alt: VOI!

    Va pup, artistilor romantiosi si idealisti si poate intr-o zi o sa va pictati viata la propriu!

    Maya`

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna dimineata,
    Cred ca in astfel de situatii nu se poate raspunde decat cu gratie si demnitate, iar acest lucru incerc sa il fac si eu, acum.
    Imi pare rau de imaginea lamentabila pe care am creat-o - poate ca, intr-adevar, sunt orbita de propria-mi puritate sufleteasca copilareasca si de increderea oamenilor in mine, in seriozitatea si bucuria cu care privesc viata, oamenii, intrega Creatie... Imi cer iertare pentru explozia mea de bucurie curata, poate stangace... va rog sa credeti ca a fost cu adevarat pura, curata, fara nimic echivoc in ea - chiar daca stiu, si ma bucur din tot sufletul ca nu mi-o voi pierde, dar mi-o voi tempera pe viitor pe cat imi va fi sta in putere.. Imi va fi greu cu persoane pe care le cunosc, dar este o lectie de viata pentru care MULTUMESC (cu generozitate).
    Va rog din tot sufletul sa uitati ca am trecut prin viata voastra, dar va asigur ca va voi pastra in amintirea mea cu respect pentru calitatea de om si harul vostru de artist, si pentru bucuria de a-mi fi fost insotitori de drum chiar si atat de putin cat a fost.
    Repet, cu respect, Cristiana

    RăspundețiȘtergere
  15. Maya,
    Nu stiu daca am sau nu orgolii. Poate ca am avut intr-o vreme... Poate ca mai am inca dar... ceea ce cu siguranta stiu este ca nu am tras obloanele la cunoastere. Mi-e o sete , mi-e o foame si mi-e un somn de cunoastere ca n-am ce sa pun pe mine. Dar nu despre mine este vorba aici Maya... pe un plan diferit de discutie egourile noastre nici nu conteaza. Pe blogurile acestea ni se intalnesc doar cuvintele, ideile, biete focuri de artificii. Timpul ne poate trata cu cate un alzheimer si-atunci ne eliberam de memorie, de sine, de orgolii, de desertaciune si goana dupa vant, ca sa-l parafrazez pe parintele Epifanie.
    Cum sa fie iubirea, la foc mic, cum fierbe mamaliga sau foc cu foc, ca la mitraliera sau ca flacarile iadului care topesc metale? :-) Uite aici am eu o vesnica problema... Nu-mi iese faza asta cu iubirea de fel. Ori o ai , ori n-o ai... Cum o pot fabrica, nu stiu. Sunt atent in continuare si vreau sa inteleg macar si cu mentalul, bietul meu idiot.
    PS: 1,88 daca stau drept. Cand stau culcat sau in lumea dreptilor inaltimea nu mai conteaza... :-)

    RăspundețiȘtergere
  16. Cristiana,
    Din bruma de memorie are mi-a mai ramas cred ca sunt pe cale sa nu-ti mai dau mielu'. :-) Parca iti spuneam totusi Cristina, cu numele acesta imi amintesc ca te-am preluat de la Mircea si Mihaela sau mi-am capatat dreptul de a folosi prima litera de la alzheimerul despre care ii vorbeam Mayei? :-)

    PS: Poti si te rog sa folosesti adresa de e-mail. Ma bucur tare mult ca te-am reintalnit.

    RăspundețiȘtergere
  17. Uraaaaaaaa!!!!!!!
    Dănuţ, ma bucur ca m-ai aruncat din nou in trenul tau!!!
    Se pare ca si eu, din cauza setei de cunoastere, nu am putut niciodata sa fac altceva decat sa o caut, pe cat mi-a fost mie in putere.. De aceea am ramas un economist fara vile si masini, un clarvazator fara pacienti la usa, dar sunt prietena deopotriva cu ingerii, cu mosii si cu oamenii cautatori de cunoastere din toata lumea!! Ceea ce este o fericire atat de mare incat uit toate lacrimile vietii si ofer inapoi bucuria vietii din sufletul meu lumii care isi deschide-o taina din cand in cand in varful meu de nas!!
    Ca sa ma parafrazez un pic... imi plac desenele generozitatii tale, Dan Ioanitescu!!

    P.S. ...eu daca sunt o piticanie, un bulgare uman miop si pe jumatate surd.. normal ca il vad pe Dan un urias!! Bine barem ca nu pierd simtul umorului... aaaa.. ferita'sfântul!!
    P.S.S. ...las'ca gasesc io pe munte un mielut sa ma joc cu el... Sanatosi sa fim, ca de joaca gasesc eu fara grija!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. In viata asta am detestat 2 lucruri: 1 victumele si 2 victimile.

    "Va rog din tot sufletul sa uitati ca am trecut prin viata voastra, dar va asigur ca va voi pastra in amintirea mea cu respect pentru calitatea de om si harul vostru de artist, si pentru bucuria de a-mi fi fost insotitori de drum chiar si atat de putin cat a fost.
    "
    DECI MARE LOL!!!!!!!!!!
    Scuze draga domnita dar e : patetic:)))
    cat despre tine Dane, la cat de mult "dormi" logic ca ai sete de cunoastere, cum s-o gasesti in tine? O cauti in afara insetat de aburelile vietii.

    Eu nu o samai scriu aici, pt ca obosesc in van!
    Va las pe voi sa va dulcegariti vazu si auzu' ca atat aveti acu.

    Indiferent cum suna o sa va zic "cautari placute in continuare" o sa va treziti in acelasi resort, pt ca dragii mei ...nu exista evolutie, viitor si alte porcarii.
    Ne intoarcem de udne am plecat de asta toate prezicerile lumii si semnele date nu-s decat un FACTUM trait deja!

    Dar cand o sa realizati asta, va fi prea tarziu.

    Mult noroc bla bla... aaa si Domnita draga, next time cand te doare sau te atinge ceva, cauta locul ranii la tine, cersit de atentie avem toti in noi, suntem niste creaturi insamantate cu frica de singuratate si neapreciere.
    In rest enjoy ur life! Va meritati totul din plin si eu de altfel.

    Cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  19. N-am mai tras cu ochiu` pe aci de ceva vreme. Ma bucur ca am facut-o azi cand am fost nervoasa cu SPUME. M-ai facut iar sa rad si sa mai calmez nitel nervii care o luasera razna.

    RăspundețiȘtergere

parerea mea