UITA - TE.........................! ! !


UITA - TE....  PE TINE!
UITA - TE...  PE BLOG!

PRIETENII BLOGULUI

joi, 16 aprilie 2009

VI RADUDA

-Deh, Alteta Serenisima ma-nvarteam si io p’acii-sha…. Niste somon afiume v-ar aranja? L-am pescuit cu mana mea de pe podul Bridge. E de la Londra. ,,Ptiu duda dracului, tu lipseai! Veni duda aia neagra de Obama sa ni te protapeasca la presedintie… Sa joace alba-neagra la ei acolo in america lor, nu cu cu d-alde noi. Ti-o trag!” isi incheie gandul Vanghelie in timp ce alerga pe la bucatarie sa-i dea lui Radu Duda un tacam de argint la pachet.
-Poftiti Majestate, va rog sa serviti! Sa va traiasca conita! ,,rati-ai dracului de regalisti si de comunisti!”
-Bine, baiete! Ia cheile si baga pestele-n portbagaj! Si daca mai pui acolo si-o lada de sampanie te fac primministru! ,,Primministru pe dracu’ sa te pieptene! Almanahe…he, he, he! Ah ce-o sa-mi mai fac pantofii cu tine in fiecare dimineata… Si seara! Da’ ia stai! De fapt pot sa numesc cati primi vreau. Lista-i lunga!… Pe Iliescu il fac fecior, ii dau manusi albe ca sa nu se vada ca o sa-si muste mainile si-o sa-l trimit sa-mpinga carucioare in gara. Cand ma tinea cu ramolitu’ al batran pe aeroport….. Ca mi s-a uscat limba si ma doare… bine ca mi-am amintit! Sa-i iau mosului o crema de galbenele pentru fund…”

2 comentarii:

  1. Mai Dane,

    N-am ami trecut de mult pe aici prin Rodu'pamantului, da'acu' cand intrai ma apuca o durere mica de creier: ai dat-o in teatru radiofonic!?
    Nu, ca e interesting... da' m-ai confuzat completamente mortal (era sa scriu moral da' nu ma lasa tastatura). Si chiar ai condeiu cu matale. Buuuun.
    "Cestiunea" devine "strange" cand incepe aratura. Atuncea ma apuca o crampa metafizica si ma mananca palma.
    Concluzie (pot sa-i zici si Confuzie):
    Play it safe, play it smart, play it for the future. And think before hit.
    Nu de alta dar nu vreau sa afirm peste cateva zile (maxim luni) ca sloganul Romaniei este identic cu cel de la ORANGE:
    THE FUTURA OOOF ROMANIE!

    Paste fericit sin pupa fetele.

    RăspundețiȘtergere
  2. OVIDIUL,
    CAND MA LASI SA INTRU PE BLOGUL TAU? AI?

    RăspundețiȘtergere

parerea mea