UITA - TE.........................! ! !


UITA - TE....  PE TINE!
UITA - TE...  PE BLOG!

PRIETENII BLOGULUI

miercuri, 29 septembrie 2010

TRANCA, FLEANCA - MERE ACRE

motto:

CREDINTA INVINGE MATERIA SI IRATIONALUL LOGICA    
SCRISOARE DESCHISA ADRESATA PRIETENILOR MEI PRECUM SI TUTUROR SPIRITUALISTICILOR ROMANI 

Dragi prieteni,

Ma bucur ca am trecut cu bine cu totii peste nerozia cu predictia cutremurului - a cata oare, in ultimii 43 de ani? - si ca apoclipsele mai pot astepta si dincolo de 2012. Proba profetiilor a fost facuta. Q.E.D.
Si iarasi ma mai bucur de umorul si buna voastra dispozitie si va multumesc.

Le multumesc totodata, pe aceasta cale si acelor romani, frati de-ai nostri, care bujbecaie in alai, cu popa-n frunte, cu icoana Sfantului Ilie pe coclauri, in perioada de seceta, aidoma strabunilor, ca acum 500 de ani. Le multumesc pentru rugile lor, care aduc de la sfantu' ploi torentiale in anul urmator, de le iau crestinilor casele cu totul.
Sa ne veselim dara! Credinta noastra ne-a mantuit. De cutremur. Deocamdata. Suntem neam blagoslovit! Unde sapa sapa locul, dusmanul ne ia norocul.

Suntem tari! Impreuna, cu credinta si rugaciuni antiseismice, am reusit! Iacata ca se poate! Dumnezeu ne iubeste. Trebusoara asta cu cutremurul am gatat-o. Nu ne-a mai ramas acum decat sa mutam cativa munti la noi in gradina Maicii Domnului. Ca aspirant la spiritualitate si mare fan al spiritualisticitatii romanesti, ma intereseaza sa aducem prin rugaciuni concertate, alaturi de muntele Kogaionon, pe care nu reusim sa-l dibuim de atata amar de vreme, neaparat si muntele Shasta din Calfornia, muntele Kailas din Tibet, muntele Maslinilor, muntele Sinai, muntele Ararat, muntele Athos, muntele de pietate, muntele lui Venus, muntele vrajit si cateva alte chakre ale Pamantului si totodata porti galactice, pentru gloria eterna a neamului de daci crestini ortodocsi si alesi ai lui Dumnezeu si Zamolxe, ce ne aflam. Am detensionat noi fara violenta doua placi tectonice si am eliminat un inevitabil pericol cataclismatic, ce-ar conta pana la urma pentru puterile noastre titanice, mutarea, ia, a catorva munti, acolo!? Caci nu-i asa, credinta noastra poate muta muntii.

Asa sa ne-ajute Dumnezeu! Ca meritam!

SI TOTUSI... 
LASAND GLUMELE NESARATE DEOPARTE, TREBUIE SA VA MARTURISESC CA NU SUNT DELOC INSENSIBIL LA PUTEREA RUGACIUNII. CRED IN EA SI IN EFECTELE EI BENEFICE, DAR PE DE ALTA PARTE MA SOCOTESC SI EU, IN CAPUL MEU CEL PROST, CA AR FI BINE SA NU EXAGERAM CU CREDINTA, MAI ALES ATUNCI CAND ESTE VORBA DESPRE NISTE SIMPLE METAFORE, FIE ELE SI SFINTE.

4 comentarii:

  1. :)
    cum era vorba?!
    "nu spune hop, pana nu ai sarit parleazul"???
    Cutremurul poa' sa vina acus, maine, poimaine, peste o luna, trei, un an, doi, 10!
    Asa ca rugaciunile tre sa-si continue drumul, dupa retetarul scris de Bivolaru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da! :) Ai dreptate. Marele Preot Spiritualistic trebuie sa-si continue presiunea pe piata de rugaciuni spiritualistice si s-o introduca in circuitul de rugaciuni umanitare mondial. Exista aici un folclor intreg, de ce nu am veni si noi cu ale noastre, sa le mai rosteasca si altii...

    Ma gandeam totusi ca daca mutam muntii aceia din loc si-i proptim peste locul de intalnire a celor doua placi tectonice, poate vom reusi sa ne amanam dezastrul...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă gândeam acum la anumite coincidenţe...
    E interesantă semnificaţia numelui "bivolaru", nu?!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite ca l-a asta nu m-adus bibilica!!
    :))))))))))

    E tare! :))

    RăspundețiȘtergere

parerea mea