UITA - TE.........................! ! !


UITA - TE....  PE TINE!
UITA - TE...  PE BLOG!

PRIETENII BLOGULUI

luni, 25 noiembrie 2013

NASSIM HARAMEIN - IMPOSTOR SAU OM DE ŞTIINŢĂ?

                     
UN NOBEL PENTRU CAI VERZI


            Alaltăieri am văzut un filmuleţ documentar cu extratereştri. Aşa e! Gata, m-am convins... Timp de aproape un milion de ani, extratereştrii Anunnaki, originari de pe planeta invizibilă Nibiru care nu există, şi care arată ca nişte omuleţi mici şi verzi, după unii martori oculari răpiţi şi violaţi pe navele lor, sau mici şi gri, sau mici şi albaştri sau argintii, după alţi martori oculari cărora ei le-au băgat microcipuri în medicamente, au intrat şi au ieşit prin poarta stelară numită Soare cu nişte nave galactice gigantice cât Terra de mari. Ei au încercat şi au produs genetic diverse variante de maimuţe umane, dar de-abia acum 100.000 de ani le-a reuşit o maimuţă modificată genetic, un prototip de homo sapiens modern, cum ar veni, pe care ei au botezat-o eva.
            După facerea evei în eprubetă, anunacii s-au bucurat de nurii ei, adică s-au corcit cu ea şi au început să facă din coastele ei maimuţoi umani divers coloraţi în funcţie de rasă, pe care i-au numit adami şi i-au învăţat pe ei astrologie, aritmetică, piramidologie, psihotronică, anghelologie, tantra yoga, dar şi să vorbească şi să se scape de complexul lui Oedip... În felul acesta, o parte din exemplarele de homo sapiens rezultaţi din maimuţa mitocondrială au ieşit normale dar cu complexul lui Oedip, iar altă parte au rămas homo.
            Conform teoriei omului de ştiinţe spiritualistico-fantastice Nassim Haramein, şters de pe Wikipedia, anunacii, ca să-şi protejeze investiţia numită OM, produc cantităţi impresionante de nave galactice uriaşe de dimensiunea Pământului pe care le aruncă în Soare, pentru ca undele de şoc provocate de impact să genereze furtuni solare şi să-i inverseze lui polii magnetici. Şi asta se întâmplă ciclic din 11,2 în 11,2 ani, sau, după caz, chiar şi la 8 ani sau 15 ani şi ţine de circa 1.000.000 de ani încoace, de când extratereştrii au făcut primele experienţe genetice pe maimuţe...     

            Ieri, l-am sunat degrabă pe Pămpă, i-am dat link-ul şi i-am spus ce chestie extraordinară am descoperit eu...      

            - E chiar mişto teoria... se ţine! Iar Nassim Haramein, pentru ipotezele lui fantastice, merită un Nobel. Zău că merită! Sau măcar juma' de Nobel... până ce se confirmă, i-am zis eu lui Pămpă.... 
            - Hai măi Astralopitecule! Cât de copil trebuie să fii ca să crezi toate năzbâtiile lui Nassim...!? Am văzut şi eu videoclipul... Este făcut pentru elevii de liceu... cam acela-i nivelul... E un nene acolo care împuşcă bani de pe youtube pentru vizualizările noii teorii şi care-ţi arată şi o jucărie cu baterii şi luminţe închipuind o navă galactică, pe care o izbeşte de un glob gata crăpat, ca să-l sfărâme... şi cu care demonstrează că ideea năstruşnică a lui Nassim Haramein, care nu este taman un om de ştiinţă, ci o struţocămilă pseudoştiinţifică este vezi bine adevărată...     
            - Nu-i adevărat! Nassim este un revoluţionar şi strălucitor om de ştiinţă, un geniu carismatic care a luat şi premiul “Best Paper Award” şi căruia comunitatea ştiinţifică îi refuză descoperirile şi meritele ca să nu deranjeze dogmele actuale... Toţi oamenii de ştiinţă îl gelozesc...     
            - Hmm... Nassim Haramein este ca vaca de prăsilă care dă lapte mult... şi care, în timp ce o mulgi dă cu piciorul la găleată şi o varsă. Are marele talent ca, după ce expune magistral o teorie, plămădind-o din vorbe, dându-i consistenţă, formă, arome, sunet, culoare şi vulgarizând-o bine ca s-o înţeleagă tot sfertodoctu' spiritualistic, ei bine, după ce te-a sedus cu teoria şi eşti gata s-o crezi, în aplauzele şi spre deliciul spiritualisticilor el te abandonează şi o ia năprasnic prin bălării cu piramide şi cu nave extraterestre... De aceea comunitatea ştiinţifică nu îl bagă în seamă sau, în cel mai bun caz, îl tratează ca pe un băiat de mingi pe terenul de joc al ştiinţei...         
            Sigur, deocamdată nu s-a dat în stambă în halul în care a făcut-o celălalt mare om de ştiinţă spiritualistică, Gregg Braden, care, în goana lui după glorie şi parale a siluit pe faţă Kabbala ca să-i dea lui nişte numere mistice norocoase trase de păr, cu care să poată profeţi şi conferenţia după pofta inimii despre apocalipsa 2012. Dincolo de faptul că este un Ion Creangă al fizicii cuantice vulgarizate, Nassim mai are şi acest mare merit de a nu se fi compromis chiar de tot, lăudându-se şi lăsându-se lăudat cu un premiu care sună ştiinţific, din păcate însă cu prea mică însemnătate pentru lumea ştiinţei, merit pe care i-l recunosc... Jos pălăria, e un îmbârligător descurcăreţ.   
            Ziceai ceva de juma’ de Nobel!?
Ba nu! Io zic că un Nobel întreg şi tot nu ar fi de ajuns pentru el! Neapărat trebuie să se instituie şi să acorde şi un Premiu Nobel pentru alergatul prin bălării, altul pentru alergatul după cai verzi, altul pentru cele mai frumoase castele în Spania, altul pentru cei mai frumoşi uriaşi cu picioare de lut, altul pentru cele mai luxoase castele din cărţi de joc, altul pentru utopii...   
Şi ca să nu crezi că am ceva personal cu el, urmăreşte rogu-te link-urile incorporate în text. 




17 comentarii:

  1. Cine este Nassim Haramein?
    http://rationalwiki.org/wiki/Nassim_Haramein
    Documentarul
    https://www.youtube.com/watch?v=Vcdp8khmE10
    Ştergerea de pe Wikipedia
    http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20091020061534AApNmkg
    Premiul Award Best Paper
    http://disinfo.com/2012/02/nassim-haramein-fraud-or-sage/

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Dan. Nassim ramane pentru mine un vizionar dar care prea s-a intins si deja o da in ridicol. Bun articol, tipic tie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut Energael şi la mulţi ani!
      Păi da! Că dacă amestecăm metafizica_cu fizica_cuantică obţinem o CACUfizică de toată frumuseţea.
      :)

      Ștergere
    2. Dane, nu ai inteles nimic, ai ramas un biet sclav al sistemului. Iti doresc totusi sa te eliberezi de ego-ul care te blocheaza si sa privesti cu detasare totul. Sunt convins ca nu ai vazut in totalitate toate filmele lui Nassim si rationamentul pe care il realizeaza el acolo. Fizica, in special perspectiva cuantica este cea mai atacata alaturi de alte domenii cum ar fi free energy, medicina, istorie/arheologie. Motivul? Manipularea turmelor de sclavi printre care doresti si tu cu ardoare (in mod inconstient) sa te afli in continuare. Pacat, ce sa zic.

      Ștergere
    3. Othelo,
      Nu ştiu cine eşti, dar observ că lipeşti etichete cu îndemânare. Dacă afirmaţiile lui Nassim ar avea vreo brumă de valoare, lumea ştiinţifică l-ar aplauda. Păcat de el, că este un bun orator şi popularizează bine fizica. Dar atât.

      Ștergere
  3. Bunule,

    Dat fiind faptul ca ai disparut de pe facebuce, m-am vazut nevoit sa-ti accesez toate conturile pentru a-ti trimite o prapadita de epistola in cap de an.
    Serviciile goagal si yahuhu m-au anuntat malitzios ceva de genul:
    "Delivery to the following recipient failed permanently".
    Asa ca am poposit aici, in conacul tau pentru
    a-ti ura cele ce-mi urez si mie zi de zi, adica toate cele bune sa se adune, multi ani cu multe aventuri.
    Sa te intreb:
    ce mai faci?
    pe unde mai misuni?
    sanatos?
    voios?
    cu ce te mai ocupi?
    ai terminat cartea?

    Conchid plastic dar fara arome stilistice: itzeste-te pe undeva, sa ma mai ciocnesc si io de tine!
    acelasi anonim, cu pretuire

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulţi ani minunatule şi nepreţuitule prieten,
      Am fugit de facebook pentru o perioadă, deocamdată nedeterminată. Ea va deveni determinată desigur, dar numai în momentul în care prima carte va ajunge pe mâna unui editor care s-o hăcuiască puţin... Am încercat să te previn dar nici tu nu erai prezent în momentul acela.
      Am ieşit ca să nu mai fiu tentat să-mi găsesc altă ocupaţie mai interesantă decât aceea de a scrie. Cartea e pe terminate şi are culmea, şi finalul scris. :)))))
      Acum mă ocup de detalii şi de introdus câteva dialoguri.
      Altfel sunt bine, mulţumesc lui Dumnezeu.
      Dar pe unde ai fost tu de sărbători? Că de plecat sigur ai fost plecat. Hai că poate de curiozitate voi intra oleacă să-ţi văd pozele pe fb...

      Ștergere
  4. :) Nu-ti strica bunatate de timp cautand poze pe facebuce.
    De data aceasta am intrat in forta "ca cu"ltura in duba jandarmilor! Nu am facut poze, nu am postat poze. Am fost la margine de sat, pe undeva in "susul" muntelui.
    Americanii ne-au luat si iarna, astfel ca nu mi-am putut bucura ochii de frumusetea zapezii, am decis sa renunt si la aparatul de imortalizat frumuseti, l-am lasat acasa sa hiberneze pana cand natura va fi mai generoasa cu noi.
    Mi-era dor de tine, la un moment dat... mi-a trecut, apoi dorul iar a aparut.
    Ce ti-e si cu umorile astea, nu?!
    Abia astept sa-ti iasa de sub tiparnita cartea.
    Sper sa mai faci pauze de la pauza de pe facebuce, sa ma pot ciocni de tine, ca tartacuta lancezeste fara stimuli.
    Te-mmbratisez rotund, ca-ntotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Andreiule,
      Prin aceleaşi faze şi prefaceri umorale cu ale tale trec şi eu... Am o margaretă-n minte şi-i smulg petală cu petală...
      :)
      Sigur mă-ntorc. Si-gur.
      Te-mbrăţişez şi eu.

      Ștergere
  5. I-auzi cine i-a furat Iarna Țuguiatului?! :)))
    La multi ani, dragilor!
    Hai cu cartea, că-mbătrânesc!...si umorile imi trec in cealalta dimensiune! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Săru'mâna Nima,
      Ei las'c-o s-o cumpărăm de la ei, de la americani. Au ei una bună de-i zice "Iarna vrajbei noastre". :)))

      "Hai cu cartea, că-mbătrânesc!.." mi-am zis şi io şi am închis FB-ul.
      :D

      Ștergere
  6. Si Tesla a patit-o ca si Nassim Haramein.Imediat cand a declarat ca a venit in contact cu extraterestii
    guvernul american l-a marginalizat.
    Totusi este cam mare coincidenta ,chiar toti ,chiar toti ?

    Citat extras dintr-un talk-show realizat in SUA de binecunoscuta jurnalista Oprah Winfrey:

    Astronautul Edgar Mitchell:
    ,,….sunt convins ca exista mult mai multe informatii despre vastele investigatii
    cu privire la prezenta pe pamant a diferitelor rase de extraterestrii decat cele
    la care publicul a avut acces pana in present “
    Oprah :
    ,,De ce credeti ca aceste informatii nu sunt aduse la cunostinta publicului larg ?”
    Mitchell :
    ,,Aceasta este o cu totul alta poveste,deosebit de complexa,
    care dateaza din vremea celui de-Al Doilea Razboi Mondial ;
    este perioada in care au fost cel mai des semnalate fenomene de natura extraterestra,
    insa acestea sunt informatii strict secrete “

    Marele secret al lui Einstein :
    Intrebat de unul din colaboratorii sai ce parere are despre OZN-uri Einstein i-a raspuns :
    ,,OZN-urile exista si vin din Cosmos; ele apartin unui popor de oameni plecati de pe Terra
    acum 20.000 de ani “
    Neil Armstrong a plecat in Ecuador in La Cueva de Los Tayos dupa artefacte de extraterestrii si cate si mai cate ...

    RăspundețiȘtergere
  7. :D
    CAdi,
    E dreptul tău să crezi ceea ce îţi face plăcere să crezi. Dacă nu verifici autenticitatea şi seriozitatea surselor de la care îţi vin informaţiile cu secrete :D :D :D , atunci basmele cu extratereştri şi conspiraţiile mondiale par reale. Să luăm bunăoară afirmaţia lui Einstein. În ce publicaţie şi în ce an a apărut părerea sa despre extratereştri? Este ea reală sau imaginară? Cine sunt "colaboratorii" săi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta trebuie sa fie o pandemie. Atata informatie nefondata (de multe ori strigator la cer de absurda) circula si este asimilata de populatie ca ma sperie. Anul trecut stateam de vorba cu un student la medicina care sustinea ca la McDonalds se serveste mancare ce contine carne de om "ca am vazut eu pe facebook".

      Tehnologic vorbind, informatia s-a sucit la 180 grade si ne intra in case prin orice cale, unde obisnuiam sa o cautam noi acum un deceniu/doua. Problema este ca majoritatea nu stim sa o verificam, nu avem barometru obiectiv si credem 90% din tot ce citim/ascultam/vedem. Problema si mai mare este ca "un mar putred strica o gramada de mere frumoase" si aici ma refer la generatiile prea mici carora chiar le lipseste spiritul obiectiv.

      Am zis sincer ca scapam odata cu trecerea lui 2012 dar iata, sunt bani de facut ca lumea plateste bani buni si in numere mari ca sa asculte de'alde Nassim si ceilalti.

      Ștergere
  8. Citiți l pe genialul anestezist roman Toni Victor Moldovan cu a lui carte Experimentul terra și pe urma va dați cu părerea despre haramein

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il citez: "Supercivilizatile din Galaxie au renuntat de asemenea, la locuirea unor planete. Intreaga lor activitate se desfasoara intr-o temporalitate, pentru noi, aberanta, in statii spatiale enorme ce le ofera multiple avantaje." - extraordinary claims require extraordinary evidence

      Ștergere

parerea mea